Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, November 10, 2009

သူရႆတီမယ္ေတာ္ ဆုိတာဘယ္သူလဲ



သူရႆတီမယ္ေတာ္ ဆုိတာ တကယ္ရွိသလား မရွိဘူးလား ဆုိတာေတာ႔ တိတိက်က် မသိပါဘူး
သိရသေလာက္ေတာ႔ သူရႆတီ ဆုိတာ အိႏၵိယက ဟိႏၵဴ ယဥ္ေက်းမူ႔ ဗုဒၶဘာသာ နဲ႔ ေရာပါလာတာကုိ
တခ်ဳိ႕ ျမန္မာေတြက ဗုဒၶဘာသာ ယဥ္ေက်းမူ႔ ထင္မွတ္ျပီး ကုိးကြယ္ေနၾကတယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္
ဟိႏၵဴျဗဟၼဏဘာသာ မွာ နတ္ဘုရားသုံးဆူ ရွိပါတယ္။
မဟာျဗဟၼာ၊ ဗိႆႏုိး၊ သိ၀ လုိ႔ ေခၚၾကပါတယ္၊ မဟာျဗဟၼာ က ကမၻာေလာက နဲ႔ သတၱ၀ါေတြကုိ
ဖန္ဆင္းတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
ဗိႆႏုိးက ေလာကကုိ ထိန္းသိမ္းေစာင္႔ ေရွာက္ပါတယ္
သိ၀ က ဖ်က္ဆီးပါတယ္။
ဖန္ဆင္းရွင္ မဟာျဗဟၼာ ရဲ႕ ၾကင္ရာေတာ္က ဆရဆြတီ၊ ပါဠိဘာသာ နဲ႔ေတာ႔ သရႆတီ
အမ်ားေခၚၾကတာက သူရႆတီ၊
ဗိႆႏုိး ရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္က လကၡ်မီ၊
သိ၀ ရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္က ပဗၺတီ အဲဒီလုိ အသီးသီး ရွိၾကပါတယ္။
မဟာျဗဟၼာ ရဲ႕ စီးေတာ္ယာဥ္က ဟံဆ၊ ပါဠိ လုိ ဟံသ ျမန္မာလုိေတာ႔ ဟသာၤ
သူရႆတီ မွာေတာ႔ စိးေတာ္ယာဥ္ ရွိတယ္လုိ႔ မေတြ႔မိပါဘူး
သုိ႔ေသာ္လည္း မဟာျဗဟၼာ မွာ စီးေတာ္ယာဥ္ရိွေနရင္ သူ႕ရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္ သူရႆတီမွာ
ယာဥ္သီျခားရွိဖုိ႔ မလုိေတာ႔ပါဘူး။ ဒါဟာ ေလာက သဘာ၀ ပါပဲ
ဟံသ ဆုိတဲ႔ စကားကုိ အိႏၵိယ က swan လုိ႔ အဂၤလိပ္ လုိ ဘာသာျပန္ၾကပါတယ္
swan ကုိ ျမန္မာက ငန္း၊ ငန္းဘဲ လုိ႔ ျမန္မာမူ ျပဳၾကပါတယ္။
ဒီေတာ႔ ပင္ရင္းက်တဲ႔ အိႏၵိယ သားတုိ႔ မယူအဆကုိ လက္ခံရမယ္ထင္ပါတယ္ ျပီးေတာ႔ အိႏၵိယ က
မဟာျဗဟၼာ ရုပ္ပုံေတြမွာလဲ စိးေတာ္ယာဥ္ကုိ ငန္းဘဲ ရုပ္နဲ႔ ပဲ ျပထားပါတယ္။
ေနာက္သမုိင္းတခု က ဆုိထားပါေသးတယ္
မွန္တယ္ မမွန္ဘူး ဆုိတာေတာ႔ ေသခ်ာမသိပါဘူး သူရႆတီ ဟာ လင္ေကာင္မေပၚဘဲ ေမြးလာတဲ႔
ေကာင္မေလးပါ သူ႕ကို အမ်ဳိးယုတ္တယ္ ဆုိျပီး ျမစ္ထဲမွာ သစ္ေဖာင္ကေလးေပၚတင္ျပီး
ငန္းဘဲ တစ္ေကာင္နဲ႔ အတူ ေမွ်ာလုိက္ပါတယ္၊ ျမစ္ထဲမွာ ေမွ်ာခ်င္ရာ ေမွ်ာေနျပီး တေန႔မွာ
ပုဏၰားေတြ ေနတဲ႔ ရြာတရြာမွာ ေသာင္တင္ခဲ႔ပါတယ္၊ ထုိႏွစ္မွာပဲ အဲဒီရြာေလးမွာ သီႏွံ စပါး မ်ား ခါတုိင္း
ႏွစ္မ်ားႏွင္႔ မတူဘဲ အထြက္တုိးျပီး စီးပြါးျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ အခ်ိန္နဲ႔ တုိက္ဆုိင္ခဲ႔ပါတယ္
အသိညဏ္ မဖြံ႕ျဖဳိးေသးတဲ႔ ရြာသားေတြဟာ ဒီေကာင္မေလး ေရာက္လာလုိ႔ ငါတုိ႔ရြာမွာ
ဆန္ေရစပါး ရတာ သူဟာတန္ခုိးရွင္ပဲ လုိ႔ သတ္မွတ္ျပီး ကုိးကြယ္ၾကပါတယ္
ေနာင္ၾကာလာတဲ႔ အခါမွာ ပုဏၰားေတြက သူ႕ကုိ ေဗဒင္ ေ၀ဒ သုံးပုံကုိ ေစာင္႔ ေရွာက္တဲ႔ သူလုိ႔
လုပ္ၾကံဖန္တီးျပီး ကုိးကြယ္မူျပဳၾကျပန္ပါတယ္
လုိရင္းကေတာ႔ အခုေျပာခဲ႔တဲ သူရႆတီ ဟာ ဗုဒၶဘာသာနဲ႔ လုံး၀ မသက္ဆုိင္ဘူးဆုိတာ
စာေပေလ႔လာလုိက္စားတဲ႔ သူတုိင္းသိၾကပါတယ္။

No comments:

Post a Comment